LEVERING OG FRAGT
LEVERER I TIL HELE DANMARK?
Vi leverer til hele Danmark ja. Der er dog enkelte ikke-brofaste øer som vi ikke kan levere til.
HVAD BETYDER DET, AT EN VARE ER ANGIVET SOM EN SKAFFEVARE?
En skaffevare er en vare, som vi normalt ikke har på lager i vores fysiske butik. Vi bestræber os altid på at levere ordrer inden for de sædvanlige leveringstider, men da en skaffevare skal skaffes hjem fra en ekstern leverandør, kan der forekomme en...
BLIVER MIN ORDRE FORSINKET HVIS JEG BESTILLER FORUDBESTILLINGSVARER?
Hvis din ordre både inkluderer varer der er på forudbestilling, og alm. varer der er på lager, så vil vi som udgangspunkt altid vente med at sende ordren til alle varer er på lager. Hvis du ønsker at få ...
KAN JEG FÅ SENDT MINE VARER TIL EN IKKE BROFAST Ø?
Ja. Men det koster et Ø-tillæg på 500 kr hvis din ordre ikke kan afsendes som mindre pakke med Postnord. Vi kontakter dig selv og informerer om dette, hvis vi er nødt til at opkræve ø-tillæg. Vær OBS på det kun er følgende ikke-brofaste øer vi kan levere...
KAN JEG BESTILLE NU MEN FØRST FÅ LEVERET SENERE?
Ja du kan bestille dine varer til levering, men max et måned frem i tiden. Blot skriv hvilken uge du ønsker levering og så sørger vi for at gemme din ordre og få den afsendt på det rette tidspunkt. Vær OBS på at vi ikke kan håndtere ønsker om levering...
HVAD HVIS JEG IKKE ER HJEMME VED LEVERING?
Hvis du ikke er hjemme ved levering, vil vi altid stille din ordre på adressen efter anvisning eller bedste evne. Postnord kan muligvis vælge at levere til en pakkeshop istedet for en privatadresse hvis du ikke er tilmeldt flexlevering hos...
KAN JEG FÅ LEVERET MINE VARER PÅ EN BESTEMT DATO?
Nej. Vi er ikke i stand til at garantere levering på en helt specifik dato. Vi kan kun levere i en specifik uge, men kan ikke garantere hvilken dag i ugen det bliver da det afhænger af hvordan vores ruteplanlægning ser ud fra uge til uge. Hvis...
KAN JEG FÅ LEVERET MINE VARER TIL EN PAKKESHOP?
Hvis dine varer kan sendes til et "posthus/pakkeshop" vil denne mulighed fremgå i checkout, hvis den ikke vises, er det fordi vi har vurderet at det er noget vi bliver nød til at levere selv. Vi forbeholder os retten til at ændre den valgte fragtmetode...
HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS DER ER PROBLEMER MED MIN LEVERING?
Hvis du oplever problemer eller har spørgsmål til din ordre, kan du kontakte os på tlf. 97 42 96 97 eller på [email protected]. Reklamationer bedes sendes til [email protected].
LEVERER I TIL UDLANDET (DO YOU SHIP TO FOREIGN COUNTRIES)?
Nej desværre ikke. Vi leverer kun til Danmark. No. Unfortunately we only ship to Denmark.
HVOR HURTIGT LEVERER I?
95% af alle ordrer, der er bestilt senest søndag aften, vil blive leveret i løbet af næste uge, senest lørdag". Vi leverer også ud i weekender og på helligdage, men kun i egne biler. Mange ordrer fra starten af ugen (mandag og tirsdag), når vi ...
KAN JEG SPORE MIN ORDRE?
Alle ordrer der sendes med vores egne varebiler kan ikke spores. Men du får en mail når varen er klar til afsendelse og når den er leveret på adressen. Alle Brink Transport ordrer og Postnord ordrer kan spores. Vi sender en mail...
FÅR JEG BESKED NÅR I SENDER VAREN?
Så snart ordren er gjort klar til at komme med en bil, modtager du en mail om dette. I denne mail vil du også kunne se, om varen bliver sendt med Postnord, Brink eller med en af vores egne biler. Hvis det bliver sendt med en af vores egne biler, vil ...
FÅR JEG BESKED NÅR VAREN ER LEVERET PÅ ADRESSEN?
Ja.Hvis din ordre leveres med Postnord eller Brink transport får du information omkring levering direkte fra dem via sms og/eller mail.
Hvis din ordre leveres i en af vores egne biler, modtager du en SMS når din rute er planlagt med forventet leveringsdato...
HVORFOR LEVERER I I EGNE VAREBILER?
Vi foretrækker at levere planter ud i vores egne varebiler, da vi så har bedre kontrol over at beskytte varerne under transporten.
KAN JEG FÅ FRI FRAGT?
Vi kører næsten aldrig med fri fragt. Hvis vi gør, skal vi nok sørge for at informere om det tydeligt på hjemmesiden eller via mail (hvis du er tilmeldt vores nyhedsbrev).
HVAD KOSTER FRAGTEN?
Fragtprisen tilpasses nu dit køb. Kan det leveres til pakkeshop, koster fragten kun 69 kr. Alle planter og større artikler leveres i egne biler til kantstenen af vores dygtige chauffører. Dette koster 139 kr. Bemærk at der også er ø-tillæg på 500 kr. ...
HVEM BLIVER MINE VARER SENDT MED?
Det afhænger af hvad du bestiller. Har du planter på ordren eller andre store ting er det enten vores egne varebiler eller Brink Transport, og ellers sender vi med Postnord.
KØRER I SELV UD MED ALLE VARER?
Nej. Men vi kører ud med størstedelen af alle planter og store varer i vores egne varebiler. Derudover benyttes Brink Transport også til planter og større varer, mens Postnord anvendes til alle mindre ting.
1