REKLAMATIONER / OMBYTNINGER

ER DER GARANTI PÅ JERES PLANTER?
Vi giver sikkerhed for vækst og reklamation ved fremvisning af bon, reklamationen skal dog finde sted senest 2 måneder efter købsdato, dog byttes planter købt efter 1. december det efterfølgende forår indtil 15. maj. Dette gælder for alle flerårige haveplanter...
HVAD HVIS MIN PLANTE ER GÅET UD, KAN JEG FÅ EN NY?
Det afhænger af mange ting. Først og fremmest skal du henvende dig inden for 2 vækstmåneder. Gør du dette, er varen som udgangspunkt reklamationsberettiget, men der er følgende undtagelser: Planter der er døde på grund af tørkeskader/manglende vanding...
HVORDAN OPRETTER JEG EN REKLAMATION?
For at oprette en reklamation skal du udfylde følgende formular. På den måde sikrer vi os, at vi får alle relevante oplysninger med i første omgang: 

Bemærk venligst, at kun loggede brugere kan indsende spørgsmål