SPØRGSMÅL TIL ONLINE ORDRER
JEG HAR ENDNU IKKE MODTAGET MINE VARER, KAN JEG NÅ AT FÅ NOGLE EKSTRA VARER MED?
Vi kan i øjeblikket ikke garantere, at vi kan samle flere forskellige ordrer.
Hvis du lægger en ny ordre, du ønsker skal sendes sammen med en anden, skal du betale fragt for den nye ordre.
Hvis dine ordrer ender med at blive sendt...
Hvis du lægger en ny ordre, du ønsker skal sendes sammen med en anden, skal du betale fragt for den nye ordre.
Hvis dine ordrer ender med at blive sendt...
JEG HAR GLEMT AT BESTILLE NOGET PÅ MIN ORDRE, KAN JEG TILFØJE VARER TIL MIN ORDRE?
Nej du kan ikke tilføje varer til en eksisterende ordre, men du kan lægge en ny ordre.
Vi kan i øjeblikket dog ikke garantere, at vi kan samle flere forskellige ordrer.
Hvis du lægger en ny ordre, du ønsker skal sendes sammen...
Vi kan i øjeblikket dog ikke garantere, at vi kan samle flere forskellige ordrer.
Hvis du lægger en ny ordre, du ønsker skal sendes sammen...
HVAD ER STATUS PÅ MIN ORDRE?
Så snart din ordre gøres klar til afsendelse, sender vi dig en mail med information om hvordan ordren sendes og hvor lang tid der ca kan forventes at gå herfra. Hvis vores leveringstider ikke er overholdt, må du meget gerne tage...
HVAD BETYDER DET AT MIN ORDRE ER "FULDENDT"?
Når din ordre står som "completed" betyder det at ordre er blevet gjort klar til afsendelse. Du vil derfor modtage din ordre inden for 1-3 dage ca.
HVAD BETYDER DET AT MIN ORDRE ER "AFVENTER"?
Når din ordre står som "afventer", har vi endnu ikke noget af gøre din ordre klar til afsendelse. Du modtager en mail så snart ordren er blevet pakket.
KAN JEG FORTYDE MIN ORDRE?
Så længe din ordre endnu ikke er blevet gjort klar til afsendelse, kan vi nå at annullere din ordre. Hvis ordren er gjort klar til afsendelse, kan vi desværre ikke nå at stoppe ordren og du bliver i stedet nød til...
KAN JEG LAVE EN ORDRE OVER TELEFONEN?
Nej. Vi må desværre ikke tage i mod dankortoplysninger over telefonen, men ring endelig og få hjælp til at gennemføre en ordre online hvis det giver dig udfordringer. Hvis du er et firma, kan vi dog selvfølgelig ...
BLIVER MIN ORDRE FORSINKET HVIS JEG BESTILLER FORUDBESTILLINGSVARER?
Hvis din ordre både inkluderer varer der er på forudbestilling, og alm. varer der er på lager, så vil vi som udgangspunkt altid vente med at sende ordren til alle varer er på lager.
Hvis du ønsker...
Hvis du ønsker...
1
Bemærk venligst, at kun loggede brugere kan indsende spørgsmål