Vi modtager alle reklamationer med et smil. Det samme gælder, hvis du har en vare du ønsker at returnere. Ønsker du at returnere en vare, skal det ske senest 14 dage efter modtagelsen af varen og den skal returneres i samme stand, som da du modtog den. Du bestemmer selv om du vil have en anden vare eller en tilgodeseddel.
For at oprette en reklamation, skal du sende en mail til reklamation@jespersplanteskole.dk med billeder af varerne + dit ordrenummer.
Vi giver sikkerhed for vækst og reklamation ved fremvisning af bon, reklamationen skal dog finde sted senest 2 måneder efter købsdato, dog byttes planter købt efter 1. december det efterfølgende forår indtil 15. maj. Dette gælder for alle flerårige haveplanter, der er plantet ud i haven efter vores gartners anvisninger. Planter der er døde på grund af tørkeskader/manglende vanding, overvanding eller frostskader erstattes ikke!
I forbindelse med køb af haveplanter kan du sikre dig at du får vores anvisninger ´Sikkerhed for vækst´ udleveret ved kassen.
Sommerblomster, stueplanter, vandplanter, barrods planter samt flerårige haveplanter der er plantet i krukker, er ikke omfattet af ovenstående ´Sikkerhed for vækst´, disse planter erstattes derfor ikke. Vi garantere derimod at planterne er i orden når du modtager dem. Mener du ikke dette er tilfældet, skal du reklamere varen lige efter modtagelse.
For at sikre, at du får din retsmæssige erstatning skal 3 ting medbringes når vi modtager reklamationen.
Planten/varen
Etiketten der var påført planten/varen
Bonen på det pågældende køb (eller ordebekræftelse hvis købt på nettet)
Er alle 3 ting tilgængelige for os, og er planten behandlet efter vores anvisninger, erstatter vi planten/varen med et smil.
Mangler én af de tre ovenstående punkter ved reklamationen, forbeholder Jespers Planteskole sig ret til at afvise reklamationen.