For at gøre din returnering eller reklamation så gnidningsfri og god en oplevelse som muligt, har vi herunder skitseret vores procedurer for reklamationer og hvilken sikkerhed for vækst vi tilbyder. 

Læs venligst denne beskrivelse først, inden du indsender en reklamation. Vær opmærksom på, at alle reklamationer skal indsendes ved brug af skabelonen nederst på denne side.

           - Opret en reklamation her

Sikkerhed for Vækst:

Ved fremvisning af bon eller ordrenummer garanterer vi for vækst og reklamationsret.

Reklamation skal foretages senest 2 måneder efter købsdato.

Planter købt efter 1. december kan byttes det efterfølgende forår indtil 15. maj. Dette gælder flerårige haveplanter plantet i haven ifølge vores gartners anvisninger.

Planter beskadiget af tørke, overvanding eller frost dækkes ikke. 

Undtagelser:

Sommerblomster, stueplanter, vandplanter, barrods planter og flerårige haveplanter i krukker falder uden for vores 'Sikkerhed for vækst'-garanti.

Disse planter dækkes ikke, men vi garanterer, at de er i god stand ved modtagelse. Hvis ikke, bedes du reklamere straks.

Når du reklamerer i butik

Sørg for at medbringe tre ting:

  1. Planten/varen.

  2. Den påførte etiket.

  3. Bonen (eller ordrebekræftelse ved online køb).

Med alle tre ting og korrekt behandling af planten ifølge vores anvisninger, garanterer vi en smidig erstatning.

Uden opfyldelse af ovenstående, forbeholder Jespers Planteskole sig retten til at afvise reklamationen.

Vi sætter en ære i god service, og vi modtager altid din reklamation med et smil.

Ved returneringer:

Ved ønske om returnering af en vare, bedes dette ske inden 14 dage fra modtagelsesdatoen.

Varen bør være i den stand, du modtog den i.

Vær opmærksom på, at der ved køb af nyttedyr reelt ikke er returret da det vil være umuligt at returnere disse i samme stand som ved modtagelse, da der er tale om levende dyr. 

Valget er dit: Du kan enten få en anden vare, en tilgodeseddel eller pengene udbetalt. 

Hvis du ikke selv ønsker at stå for returneringen, kan vi afhente varen mod et gebyr for håndtering af dette. Udgiften for returnering afhænger af varerne du skal returnere og aftales ved kontakt til vores reklamationsafdeling via overstående formular.

Der er naturligvis kun gebyr for returnering, hvis der ikke er tale om en godkendt reklamation. 

Hvis varerne du har købt kan sendes retur i en kasse med postnord (ikke planter), kan vi også sende dig en returpakkelabel over mail som du kan printe og benytte. Anvendelsen af denne koster 98 kr, som fratrækkes når vi tilbagefører pengene. 

Indsend din reklamation

Alle reklamationer skal indsendes ved brug af følgende skabelon: