a
Fragt fra 59 kr Fri fragt over 999 kr*
 a
Vestjyllands største blomster og havecenter

Din indkøbskurv er tom.

Subtotal: 0,00 kr

Kundeservice

Professionel rådgivning

Hos Jespers Planteskole er du altid sikret rådgivning & vejledning fra vores dygtige og professionelle personale. Vi kan hjælpe dig med planter, tilbehør, indretning & andre vigtige forhold. Vi stræber efter at sørge for, at du får mest ud af din have - og dit hjem. Vi anbefaler, at du besøger os ude på planteskolen, men er også tilgængelig på telefonen eller via mail. 

Vores åbningstider på planteskolen er:

  • Alle hverdage fra 9.00-17.30
  • Lørdag, søndag og helligdage fra 9.00-16.00
  • Vores mailadresse er i[email protected]

 

Gratis trailer

Man kan jo komme til at købe mere end man kan bære. Derfor tilbyder vi gratis lån af trailer til hjemtransport af købte varer. Henvend dig til en af vores ekspedienter eller ved kassen. Vi tør godt love, at der står en klar til at hjælpe med et smil. 

Grogaranti/bytteservice

Vi modtager alle reklamationer med et smil. Det samme gælder, hvis du har fået en gave, der skal byttes. Skal du have en gave byttet, skal det ske senest 8 dage efter modtagelsen af varen. Du bestemmer selv om du vil have en anden vare eller en tilgodeseddel.

Vi giver sikkerhed for vækst og reklamation, reklamationen skal dog finde sted senest 2 måneder efter købsdato, dog byttes planter købt efter 1. december det efterfølgende forår indtil 15. maj. Dette gælder for alle flerårige haveplanter, der er plantet ud i haven efter vores gartners anvisninger. Planter der er døde på grund af tørkeskader/manglende vanding, overvanding eller frostskader erstattes ikke!

I forbindelse med køb af haveplanter kan du sikre dig at du får vores anvisninger ´Sikkerhed for vækst´ udleveret ved kassen. 

Sommerblomster, stueplanter, vandplanter, barrods planter samt flerårige haveplanter der er plantet i krukker, er ikke omfattet af ovenstående ´Sikkerhed for vækst´, disse planter erstattes derfor ikke. Vi garantere derimod at planterne er i orden når du modtager dem. Mener du ikke dette er tilfældet, skal du reklamere varen lige efter modtagelse. 

For at sikre, at du får din retsmæssige erstatning skal 3 ting medbringes når vi modtager reklamationen.

  1. Planten/varen
  2. Etiketten der var påført planten/varen
  3. Bonen på det pågældende køb (eller ordebekræftelse hvis købt på nettet)

Er alle 3 ting tilgængelige for os, og er planten behandlet efter vores anvisninger, erstatter vi planten/varen med et smil.

Mangler én af de tre ovenstående punkter ved reklamationen, forbeholder Jespers Planteskole sig ret til at afvise reklamationen.

 

Med venlig hilsen

Jespers Planteskole